SPELREGELS ROC OPEN DAG ACTIE

Spelregels ROC open dag actie.

Als marketing medewerker bedenk je telkens weer een nieuw plan om het bedrijf bekend te maken. Dit kan o.a. door een actie in de media tot aan het leukste reclamespotje op TV. Wij bieden je de kans en dagen je uit om te kijken of jij een marketing talent bent door een plan voor (media) aandacht voor Stopel te bedenken. De vijf beste/leukste/orgineelste ideeën krijgen een Boerinnenkalender van Stopel toegestuurd.

Bedenk een plan om Stopel meer (media) aandacht te geven en mail dit naar: willeke@stopel.nl.

Er zijn een paar spelregels:

  • Het plan moet op lange termijn bruikbaar zijn.
  • Het plan moet SMART (specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdsgebonden) geformuleerd worden.
  • De actie is alleen voor potentiele studenten van het ROC van Twente te Almelo.

Stuur je plan voor 29 februari in en vergeet niet je NAW-gegevens in de e-mail te vermelden.

Op 9 maart worden de winnaars bekend gemaakt. 

________________________________________________________________________________
Heeft u vragen, wilt u meer informatie of advies? Neem contact met ons op of laat uw gegevens achter en wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.

 Stopel op Facebook
► Stopel op Twitter

Stopel Bedrijfsverzekeringen B.V.     Kwaliteit is een keuze.

/sites/default/files/images/agness.jpg
/sites/default/files/images/albertje.jpg
/sites/default/files/images/arjan.jpg
/sites/default/files/images/ellen2.jpg
/sites/default/files/images/dian.jpg
/sites/default/files/images/esther.jpg
/sites/default/files/images/frank.jpg
/sites/default/files/images/gerdia.jpg
/sites/default/files/images/gertjan.jpg
/sites/default/files/images/jaque.jpg
/sites/default/files/images/ronald.jpg
/sites/default/files/images/ronny.jpg
/sites/default/files/images/sylvia.jpg
/sites/default/files/images/tony.jpg
/sites/default/files/images/jon2.jpg
/sites/default/files/images/henri.jpg
/sites/default/files/images/veronique.jpg